sâmbătă, 19 februarie 2011

Am intalnit oameni care mi-au schimbat viata!

         "Nu te iubesc pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce sunt atunci cand sunt cu tine!"

                                                                       Gabriel Garcia Marquez

         Da! Am experimentat! E adevarat! Exista oameni a caror simpla prezenta in jurul tau , te poate face alt om! Exista oameni care au puterea de a transforma alti oameni! De a misca ceva in sufletul, in mintea , in inima altor persoane!
         Exista oameni care, atunci cand ii intalnesti, te fac sa simti atingerea lui Dumnezeu , prin vorbele lor...prin faptele lor...
        Sa fii contemporan cu astfel de oameni , e o binecuvantare!
        Daca ai capacitatea sa ii recunosti!

        " Si dintr-o data, am deschis , razand, ochii...
           Iar ploaia a inceput sa cada peste trupul meu,
           Atingandu-ma in locuri
           Pe care nu stiam ca le mai simt...

           Tu spui ca asa e normal :
           Sa ploua vara!
           Eu  cred ca ploua
           Pentru ca asa vrea Dumnezeu sa ma atinga...!"

                       Simona Gropean, "Altarul din mine", Editura EMIA, 2002.
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu